2010. július 1., csütörtök

Nyaralás

A főnököm szerint akármikor indul is a macedón projekt, egy hét szabadság augusztus közepén biztosan belefér, így rábólintottam, hogy Balázs megszervezze a nyaralásunkat. Tegnap lelkesen le is foglalta a szállást, megvette a kompjegyet, és annyira jó fej, még azt sem várja el, hogy én is vezessek a hosszú úton. :) Pedig komolyan gondoltam a felajánlást.
Egy régi álmom válik most valóra, már alig várom, hogy indulhassunk! Lehet tippelni, hová megyünk. (Nem nehéz kitalálni, ugye? :) )

11 megjegyzés:

  1. Ha komppal kell menni, lehet hogy egy sziget?
    Pl Tihanyi-félsziget? :)

    VálaszTörlés
  2. Az sem rossz hely, de nem várnék rá másfél hónapot... :)

    VálaszTörlés
  3. Hát én meg a ködös Albionra gondoltam, igazam van-e? (Illetve még Görögország vagy valamilyen mediterrán ország jutott eszembe, de azokat kevésbé tartom valószínűnek, meg nem is tudom, melyikhez kell kompot is igénybe venni...)

    VálaszTörlés
  4. Helyettem mentek nyaralni? :)

    VálaszTörlés
  5. @Judit: Az első tipped nagyon közel jár :)

    @zobagi: Örömmel! :D Bár azt hiszem, neked is nagyon jót tenne most egy kis nyaralás...

    VálaszTörlés
  6. Hm, akkor vagy Írország, vagy Skócia. :-)

    VálaszTörlés
  7. Svédország vagy Norvégia? Na ne már, akkor nagyon irigyellek!!! :-D (Ja, és most már körbelőttem a térképet, azt hiszem...)

    VálaszTörlés
  8. @Judit: Kicsit túllőttél a célon, Albionhoz képest a másik irány, mint Skócia. :) De a találgatásnak vége, gondolom, azóta már láttad a visszaszámlálót itt a jobb oldalon. :)

    VálaszTörlés
  9. De hüle vagyok, pedig olvastam ám a másik blogodban (kétszer is)... :-) Nagy élmény lesz, az biztos, és ezért is irigyellek! Ja, és most hogy mondod, tényleg van egy számláló az oldalon. :-)

    VálaszTörlés
  10. @Judit: :D Nyugi, a számláló kicsit később került oda, mint a bejegyzés.

    VálaszTörlés