2010. július 24., szombat

A macedón projekt

Ugyan tavaly ősszel ezért jöttem át a CRM csapatba, de csak most nyílik alkalmam visszatérni Macedóniába. Jövő héten irány Szkopje, pár napot töltünk ott. Valószínűleg csak bemutatkozó látogatás lesz, de ez is valami. Ha látni akarok valamit a városból, akkor tulajdonképpen sokkal jobb, mint rögtön munkával kezdeni. Kíváncsi vagyok, mennyire pontosak az emlékeim... Erikának meséltem a városról csütörtökön, és tegnap Saci kezdte magyarázni, merre érdemes menni, ha az ember finomat szeretne enni, és nagyjából képben voltam.
Mivel a cég és a főnököm is eléggé szűkmarkúan bánik az információkkal (a héten többször morogtam amiatt, hogy a kommunikáció milyen gyenge pontja itt az összes vezetőnek főnöknek - biztos része a vállalati kultúrának, hogy csak fölöslegesen titkolózó embereket léptetnek elő...), egyelőre annyit tudok, hogy a partner menedzsment témakörrel fogok foglalkozni, és jövő héten hétfőtől szerdáig leszünk kint. Utána egyetlen fix programom van: Jersey augusztus 14-től. A többi majd menet közben kiderül. :)

3 megjegyzés:

  1. Most látom csak, hogy ez a 100. közzétett bejegyzésem ebben a blogban! Majd valahogy megünnepelem. :)

    VálaszTörlés
  2. "a kommunikáció milyen gyenge pontja itt az összes főnöknek"
    lájk :)

    VálaszTörlés
  3. Csak névtelenül mered lájkolni? :)

    Amúgy kiderült, hogy magasabb szinten akadtak el az infók, mint hittem. A projektvezető is némasági fogadalmat tett...

    VálaszTörlés