2010. július 26., hétfő

Visszatérés

Szeretem az érzést, hogy ismerősek az utcák. Ugyan nem találtam vissza arra a helyre, ahol tavaly finom bureket ettünk (őszintén szólva nem is bíztam benne, hogy sikerülhet), de még így is föl lehetett vágni a többiek előtt azzal, hogy tudtam, merre kell menni az albán negyedbe. (Hatan indultunk el várost nézni és vacsorázni, rajtam kívül mindenki most először jár az országban. A tapasztaltabbak összeültek valamit megbeszélni - időnként nagyon megéri juniornak lenni. :) ) Úgy láttam, hogy mi ketten Icával sokkal nyitottabbak vagyunk erre az országra, talán India után másképp értékeli az ember a dolgokat. A fiúknak persze az volt az első fontos szempontjuk, hogy hol lehet olcsón megtömni a gyomrukat egy nagyobb adag hússal. Kolbászt ettek és oldalast - rossz volt nézni. Én teljesen elégedett voltam a nyárson sült csirkével és a sopszka salátával, bár nem értem, utóbbin mit keresett az olajbogyó, de szerencsére nem kellett megennem, akadt rá jelentkező.
Mára nem volt semmi kötelező programunk, holnap reggel megyünk a helyi Telekomhoz megmutatni magunkat, és remélhetőleg megtudjuk, mi lesz a dolgunk a továbbiakban. És hol - mert ezt sem tisztáztuk még, gyakorlatilag senki nem tud semmit. Nem bánnám, ha ez hamar eldőlne, mert ha huzamosabb ideig itt kint leszünk, akkor nyilván bérel a cég egy lakást, és nem kell úgy ingáznunk, mint régen a nagypapámnak Tatabányára (hétfőn oda, pénteken vissza). A külföldi munkának egyébként is az lenne a lényege (mármint az én szempontomból), hogy hétvégén elindulhatok fölfedezni az országot.

2 megjegyzés:

  1. Remélem, hamarosan minden részlet tisztázódik (khm, az infók [nem] áramlásáról mostanában nekem is van szerencsém tapasztalatokat szerezni...), de addig is érezd nagyon jól magad! Ja, és gratula a 101. bejegyzéshez (az előzőhöz most nincs kedvem írni); legyen még sok folytatás! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    A mai nap elég kaotikusra sikerült, majd írok róla, egyelőre próbálok valami minimális infót beszerezni a munkámhoz...

    VálaszTörlés