2010. június 17., csütörtök

Hír

Kaptam tegnap egy emailt a főnökömtől, hogy eladott a macedón projektre, ami majd valamikor a nyáron kezdődik. Megírtam SMS-ben Balázsnak, aki nagyon lelkesen gratulált hozzá, én meg azon merengtem, hogy ez a hír még csak mosolyt sem csalt az arcomra. Pedig erre várok már régóta. Tavaly emiatt kerültem a CRM csapatba, nagyon tetszett az ország is, csakhogy azóta hónapok teltek el, és a várakozás közben már egészen más terveket kezdtem szövögetni. Most vissza kell zökkennem a régi kerékvágásba, de addig nem akarom beleélni magam az utazásba, amíg a kezembe nem nyomják a repjegyet és a szállásom címét. A korábbi tapasztalataim óvatosságra intenek... Egyelőre annyit reagálok az egészre, hogy az augusztus közepére tervezett szabadságomat előre fogom hozni. (Tavaly is így jártam, fél év semmittevés után pont akkor kaptam egy hónapnyi munkát, amikor már majdnem megszerveztük a vitorlázást.)
Érdekes egyébként, hogy akiknek megemlítettem a hírt, mennyire eltérően reagáltak. Hangulatfüggően. Aki éppen el volt foglalva a saját bajával, az abszolút megértette a fenntartásaimat, sőt arra biztatott, hogy kezdjek bele valami másba, ami közelebb áll az álmaimhoz. Akinek meg remek napja volt, az elkezdte ecsetelni, milyen jó lesz nekem, és hogy mi mindent lehet még kihozni ebből a projektből a szakmai fejlődésen túl. Hajlok rá, hogy az utóbbi véleménnyel értsek egyet, mivel az életemből másfél évet szántam arra, hogy ennél a cégnél legyek alkalmazott, éppen itt az ideje, hogy komolyabban profitáljak belőle. Ami az álmaimat illeti, azok meglehetősen sokfélék, és van köztük néhány, aminek a megvalósításához kifejezetten előnyös ez a projekt. Tulajdonképpen csak azt kell helyretennem magamban, hogy borult a sorrend. :)

3 megjegyzés:

  1. Én is úgy gondolom, hogy az optimista nézet a nyerő. Biztosan jó lesz, és sokat tanulhatsz a kinti munkából. Mennyi időre mész amúgy? Nagyon szurkolok, hogy a legjobban süljön el a kiruccanásod! :-)

    VálaszTörlés
  2. @Judit: Köszi! :) Igazából azóta sincs sokkal több infóm az egészről, de Andrással megbeszéltem, és szerinte nem kell átszerveznem a szabadságomat.

    VálaszTörlés