2009. február 9., hétfő

Goa - 3.rész

Vasárnap megint óracsörgésre keltünk, nehogy lemaradjunk a reggeliről :-) (10:30-kor szigorúan elpakoltak minden ételt), fürödtünk egyet a tengerben, nagyon kellemes volt, majd kijelentkeztünk a szobából, és visszamentünk a partra. Strandolni már nem akartunk, Andi és Julcsi viszont kipróbálták a parasailinget (hajó után kötött ejtőernyő), mi pedig Eszterrel elkísértük őket a motorcsónakban. Próbáltam közben fotózni is, de igazából esélyem sem volt a vízen pattogva (fele királyságom a manuális fókuszért…). Ebéd után még körbejártunk néhány üzletet, vettem magamnak egy táskát (tudom, abból otthon is sok van, de ez szuvenír lesz, az más :-) ). Az eladó nagyon szerette volna megkapni a telefonszámomat, és nem akarta elhinni, hogy férjnél vagyok. Mondtam neki, hogy ez az ő baja. :-) Bulimeghívást és ajánlatot többet is kaptunk a hétvégén, legviccesebb az volt, mikor már az összes vízi sportra nemet mondtunk, talán azt is hazudtuk, hogy nincs pénzünk, és még jöttek utánunk, hogy „a fiúk ingyen vannak”. Egyébként mindenki kérdezgette, hogy melyik országból jöttünk, többnyire orosznak tippeltek minket. Onnan sok turista érkezhet, mert még a plakátokon és a szórólapokon is láttunk cirill betűs írást.

1 megjegyzés:

  1. Kénytelen voltam fölszabdalni a ma esti bejegyzést, egy darabban ugyanis nem sikerült postolni. Sorry.

    VálaszTörlés