2009. január 27., kedd

Shopping

Szombaton a helyi plázában jártunk, Spar és Chanel is van benne (nem vicc!), de a legnagyobb üzlet a Lifestyle (hasonlít az otthoni Skálára), ahol végre vettem magamnak ruhát. Lett egy drapp és egy zöld-sárga tunikám, de még ki kell őket mosnom, mielőtt fölvehetném. Képet majd akkor töltök föl, mikor rajtam lesznek. Próbáltam szandálokat is, de azzal csak a szívemet fájdítottam, és még az eladó is kinevetett, mikor rákérdeztem, van-e egy számmal kisebb. Inkább Kínába kellett volna utaznom... :-) A ruhák számozása egyébként meglehetősen kaotikus, ugyanis négyféle méretet próbáltam, és mind jó volt rám.

Mysore a selyemről híres, tényleg gyönyörű és nagyon finom anyagokat árulnak, viszont az áruk ennek megfelelően elég borsos. Mivel otthon előreláthatólag nem fogok szárit hordani, inkább nem is vásároltam.

2 megjegyzés:

  1. Nem vicc??? Tunikát a Chanelben vetted?

    VálaszTörlés
  2. A tunika a Lifestyle-ból van, a Chanel csak kozmetikumot árult. :-)

    VálaszTörlés