2009. január 27., kedd

Celebek :-))

Hihetetlenül népszerűek voltunk a hétvégén, néha már úgy éreztem, több kép készül rólam, mint amennyit én tudok csinálni. A fehér ember ugyanis majdnem olyan ritka itt, mint a fehér holló, és ebből kifolyólag sokkal érdekesebb, mint egy palota vagy néhány páva. :-) Az első vicces élményem az volt, amikor épp sorban álltunk a bejáratnál, és egyszer csak feltűnt, hogy felém irányul egy kamerás telefon. Két fiatal srác fotózott, és annyira zavarba jöttek, mikor rájuk néztem, hogy rögtön elnevettem magam. Azóta számtalan családi albumba bekerültünk, tízlépésenként szólított le valaki (férfiak, nők, fiatalok, idősek vegyesen), hogy csináljunk csoportképet. Néhányan félénken, mások hamar összeszedték a bátorságukat, és ha egynek igent mondtunk, másik három is lecsapott a lehetőségre. Egy-két kollégát ez már feszélyezett, én viszont nagyon jól szórakoztam. Felnőtt emberek hirtelen éretlen kamaszok módjára kezdtek viselkedni: messziről leskelődtek, majd pusmogtak és vihorásztak egymás közt, nem is mertek a szemünkbe nézni. Amikor pedig fölsorakoztunk egy-egy képhez, úgy felragyogott az arcuk, mintha Angelina Jolie osztogatott volna autogramot. 15 percre mindenki lehet híres. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése