2009. január 21., szerda

A cég és az étel


Igen, tényleg virágokból rakták ki a nevet. És igen, az R betűt is a sarokban. :-) Szóval itt próbálunk okulni, bár ma nem éreztem igazán hatékonynak a tréninget. Különben az irodaház teljesen modern, majd töltök föl arról is képet. Az oda- és visszaút egészen érdekes, egy kisbusszal hoznak-visznek minket, a forgalom hihetetlenül kaotikus, és néhány helyen nagyon furcsa szagok terjengenek. Nem akarom tudni, mi okozza. :-)

A közelben van néhány gyorsétterem, és pironkodva vallom be, hogy tegnap - több kollégával együtt - McChicken menüt ettem. Az is kicsit más, mint itthon, de mégis biztonságos választásnak tűnt. Rájöttem ugyanis, hogy semmit nem értek a kiírt nevekből. (Egyébként az egyik trénerünk megdicsérte a választást) Mára kicsit felkészültem, és megjegyeztem pár fontos szót. Na, nem sokra mentem velük. A mai ebédem "Chicken tikka roll" lett, ami jól hangzott, de nem nyert. A "tikka" elvileg nyársat jelent, és még Pesten vacsiztunk egy indiai étteremben, ahol egészen finom volt a nyárson sült csirkehús. Na, itt veszettül csípősnek bizonyult, végül ott is hagytam, csak leettem róla a tésztát (Az volt a "roll" rész.) A legviccesebbnek mégis a hozzá tartozó saláta bizonyult, ugyanis 99%-ban hagymából állt, csak néhány szál káposzta és répa árválkodott benne. Mondanom sem kell, nem sokat segített az égő számon...
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Jó lenne, főzhetnél valami kevésbé csípőset. Van hozzá palackozott vizünk. :-)

    VálaszTörlés