2010. március 15., hétfő

Változás

Azt mondják, az emberben 3 nagyon mélyen gyökerező félelem él: félünk a haláltól, a kutyáktól és a változástól. Az egyéni, hogy melyiktől mennyire. Általában azt gondolom magamról, hogy elég rugalmasan tudok alkalmazkodni az új helyzetekhez, például egyáltalán nem bánom, hogy januártól hivatalosan is a CRM csapatba tartozom. Egyelőre valamivel jobbak itt a kilátásaim (= többnyire nem unatkozom naphosszat), persze biztosat nem tud senki. Macedóniára van még némi esély, de nem annyi, hogy ehhez alakítsam a terveimet. Most úgy vagyok vele, hogy majd szólnak, ha csomagolnom kell. Tehát Budapesten dolgozom, de legalább nagyrészt értelmes dolgokkal töltöm az időmet, és úgy tűnik, lesz lehetőségem fejlődni. Nemrég voltam a Siebel tréning első hetén, áprilisban lesz a folytatása. Na, ez abszolút déjà vu érzést keltett bennem: Oracle irodaház, a szokásos diahátterek a ppt-ben, a szünetben sütievés, az oktató Bangalore-ból érkezett… (Sci-fikben lehet olvasni, hogy a jövőben játszódó történetek szereplői az angol egy eltorzult változatát beszélik. Korábban azt hittem, ez nyilván az amerikai hatás eredménye – talán az írók is így gondolták –, de egyre biztosabb vagyok benne, hogy Ázsia előretörése fog ide vezetni. Mivel országon belül sem értik egymást, ezért kell egy közvetítő nyelv, de ez nagyon átalakul a helyi akcentushoz és észjáráshoz igazodva.)
A Siebelről mint szoftverről még nem tudok érdemben nyilatkozni, de amennyit eddig láttam belőle, az alapján sokkal jobb minőségűnek tűnik, mint a Flexcube. A kezdetektől figyeltem a különbséget, hogyan beszélnek róla azok, akik dolgoznak vele. Sokat elárul. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése