2009. március 27., péntek

Városok - Budapest

Lélekben már felkészültem arra is, hogy esetleg egyáltalán nem megyek Athénba. Itthon is érezhetem jól magam, csak nem szabad arra koncentrálnom, hogy várok. Néhány hete minden nap olvasok az ágyban elalvás vagy felkelés előtt (helyett :-)).

Szerda este elmentem színházba. Magamtól nem jutott volna eszembe, hogy egy improvizációs társulat estjére vegyek jegyet, de szerencsére van egy unokatesóm, aki ezt megtette helyettem, és nem csak magára gondolt. (Köszi Gábor!) Jól szórakoztam, máskor is megyek majd ilyen programra.

Tegnap este Balázzsal körbesétáltuk a Margit-szigetet. Egészen kellemes idő volt, és onnan nézve gyönyörű a kivilágított Budapest. Készítettem is néhány éjszakai fotót.


Ugyan néhány éve már itt lakom, mégsem sikerült megszeretnem a fővárost. Van egy-két szép része, de összességében nem vonzó számomra. Annak idején nagyon vártam a költözést, de inkább az motivált, hogy elhagyhatom Érdet és a családomat. (Bocs, ez kicsit erős volt. Leszögezném: nem örökre szólt.)

Más európai városokkal jobb a viszonyom. Az az ötletem támadt, hogy amíg nem ismerek meg újabbat (várhatóan Athént), addig egy-egy rövid bejegyzés erejéig elkezdem feleleveníteni a korábbi utazásaimat. Holnap kezdem, és - ha kitart a lendület - naponta érkezik majd az újabb post.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése