2009. március 18., szerda

Készülődés

Ugyan tegnap kiderült, hogy még 3 hétig biztosan nem indulunk Athénba, én lélekben mégis készülök rá. Beszereztem két útikönyvet is, egyet az országról, egyet pedig a városról. Már azt is tudom, hol fogunk dolgozni, a szállás viszont még nyitott kérdés. Legszívesebben egy garzonlakásba költöznék be, valahol a városközpontban, közel a metróhoz. Persze még az sem biztos, hogy lakhatok egyedül, mert a cég szeretné költségtakarékosan megoldani az elhelyezésünket. Az én nézőpontomból ez durva beavatkozás a magánéletembe. Nem akarok összeköltözni valakivel, akit nem én választottam. Na mindegy, ezt még próbálom elintézni, addig is terveket szövegetek, mi mindent fogok megnézni és csinálni.

Nemrég ért véget a második nyelvleckénk, ahol egy félig görög kollégától tanulunk. Elég vicces, fonetikusan jegyzetelek, mert az ábécének csak egy részét ismerem matek- és fizikaóráról, a folyóírás nem menne velük. Emlékszem, az orosz után fogadkoztam, hogy többet nem kísérletezem olyan nyelvvel, ahol nem a latin betűket használják. Végülis több mint 10 évig tartottam is magam ehhez. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése