2010. augusztus 29., vasárnap

Úton

Már nem emlékszem, miért döntöttünk úgy, hogy kocsival utazunk Jersey-re, de a repülés tényleg nem hiányzott volna, és a 2 nap autózás alatt remekül ráhangolódtam a nyaralásra. Odafelé menet megálltunk a roueni katedrálist megnézni, a szállásunk pedig Verdunben volt. Visszafelé Mont Saint Michelhez tettünk egy rövid kitérőt. Ezeket a képeket külön albumba tettem. Sok a sirályos fotó is, mert ez volt a legjobb téma, amíg vártunk a kompra. :)
Mivel Balázs vezetett, sokat olvastam a kocsiban, az odaúton egy német regényt és a Spiegel aktuális számát, amik után a francia recepcióssal elég nehezen tudtam megértetni magamat (kicsi szálloda volt, nem beszéltek más nyelvet). Az állatkertben beszereztem Durrell életrajzát (vaskos kötet, bő 600 oldal), így hazafelé nem volt kérdéses, hogy mi lesz az olvasnivalóm. Teljesen elvarázsol ez az ember, még a családja és az ismeretségi köre is elképesztő csodabogarakból állt. Az egyéb állatfajtákról nem is beszélve... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése