2010. január 26., kedd

Készültség: 90%!

Hétvégén megvettük és összeszereltük a könyvespolcokat*. Eredetileg bükk és középbarna színkombinációra gondoltunk. Az online tervezőben jól mutatott, de élőben nagyon nem, ezért bükk helyett nyír furnért választottam, ami tökéletesen illik a padlóhoz, a barna pedig egy kicsit vöröses árnyalatú, tehát behozza a nappaliba az ősz színvilágát. (Az évszakokról és színekről korábban itt írtam.)

Majdnem kész van már a konyhánk* is. A bútort tegnap beszerelték, szépen bele van illesztve a mosogató és az indukciós főzőlap (ilyet még sosem használtunk, de az iCook edényeink megfelelőek hozzá, és praktikus, takarékos, sőt jól is néz ki, szóval ezt választottuk), viszont bekötve még nincsen sem ez, sem a mosogatógép, sem a csap, sem a vízszűrő. Ez elvileg mind megtörténik a héten, és akkor tényleg tökéletes lesz a konyhánk, rendesen lehet majd használni a lakást, és nem kerülgetjük egymást a többi generációval. Nem könnyű ám szülőkkel és nagyszülőkkel együtt élni, ezt régen is gyakran tapasztaltam. Most persze ketten vagyunk és jóval önállóbbak, egyébként is kevesebb időt töltünk itthon, ami csökkenti a súrlódási lehetőségeket, de teljesen nem szünteti meg. (Mély sóhaj, és ellenállok a kísértésnek, hogy kipletykáljam itt a családomat. )

*Néhány képet is töltöttem föl, régebbieket is, mert már régóta adós voltam velük.

2 megjegyzés:

  1. Annyir annyira szépek vagytok!!!!! irigykedem rendesen!:( de azért persze hatalmas gratula, meg minden!!! szép színe van a szappannak:P és tudod hogy én miért pont ezt emelem ki:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tuti! Gratula! És látom, a halszemoptikát sem felejtettétek el. :-)

    VálaszTörlés