2010. január 4., hétfő

Boldog, új év

"- És milyen újra Érden?
- Imádom! Elönti a fény a lakást, nyugalom van, megmarad a kertben a hó, a cicánk benyávog a teraszról..."

Ez az első munkanapom idén, már Érdről jöttünk reggel. Felemás érzés volt. Ébredés után az ágyból néztem a napfelkelte színeit (onnan pont kelet felé látunk ki a teraszajtón), és arra gondoltam: ez a boldogság. A fürdőszobában nem is kellett villanyt kapcsolni, olyan jó világos volt. Legszívesebben otthon maradtam volna, hogy élvezzem az új lakásunkat, aztán mégis elkezdtem kapkodva készülődni, rohangáltam a lakásban, mint a mérgezett egér, mert fogalmam sem volt, hogy melyik dobozban vagy szekrényben kell keresnem a ruhákat, amiket föl akartam venni. Nincs mese, rendet kell raknom. Összelegóztuk a szekrényeket, van hová pakolni, csak még nem szántam rá az időt.

Nagyon kellemesen teltek az ünnepek, nem is emlékszem, mikor volt utoljára ennyire jó a karácsony, pedig nem sokat változott a program az elmúlt évekhez képest. Szilveszterkor egészen kicsi társaságban ünnepeltünk Juditéknál, rajtunk kívül még egy házaspárt hívtak meg, de jól szórakoztunk, hajnali 5-ig tartott a Monopoly. Megint megfogadtam, hogy idén gyakrabban fogunk társasozni. :) Egyébként szeretem az újévi fogadalmakat, már december elején listám volt arról, mik a céljaim a következő 12 hónapra. Az egyik már teljesült is! (Hogy hogyan, arról legkorábban csütörtök este tudok mesélni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése