2009. október 4., vasárnap

Újabb város

Este Szkopjéba(!) utazom munkaügyben(!!). Tudom, erre minden ismerős fölkapja a fejét, hogy miről maradt le, hogyan lett Athén és Algír helyett Szkopje a célállomás. Jogos kérdés, pedig arról eddig nem is írtam, hogy nemrég bő egy hónapig Pesten dolgoztam. Nagyon élveztem, sokat tanultam közben, szerettem a légkört, de véget ért a projekt, és a bank egyelőre nem tervez újabbat, amihez kellenék. Más területen viszont hirtelen szükség lett a munkámra, és tényleg hálás vagyok a lehetőségért, mert a pörgés után visszajönni semmittenni annyira fájdalmas volt, hogy nem is bírtam sokáig: egyre később érkeztem az irodába, és egyre hamarabb léptem le. Tehát múlt pénteken lecsaptam a kínálkozó alkalomra, és hétfőn kiderült, hogy csatlakoznom kell a Macedóniába tartó csapathoz. Még nem tudom, lesz-e időm ebben a 3 napban várost nézni, vagy csak az irodákat fogom látni, de néhány "Skopje by night" fotót csak sikerül készítenem. :-)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Skopje miatt irigyellek, imádom azt a várost, meg a hangulatát! A makedónok nagyon kedves, barátságos, nyitott emberek :-)

    VálaszTörlés