2009. október 6., kedd

Impressziók

Abszolút nem készültem erre az utazásra, úgy jöttem el, hogy csak az időjárás-előrejelzést néztem meg a neten. Nem akartam úgy járni, hogy betervezek mindenféle programot, aztán csalódott leszek, mert nem tudom őket megvalósítani. Inkább örültem, hogy aránylag korán végeztünk, és egyedül, térkép nélkül bóklásztam a városban. Szerencsére az iroda és a szállás is a központban van, jó ki sétálóutcás környék. Az ablakom alatt nagy a nyüzsgés, mert jó az idő, és tele vannak a kiülős helyek. Szól valami zene is. Az utca túloldalán áll Teréz anya jókora szobra és múzeuma, nagyon modern épület, állítólag tavaly még nem is volt itt. Egyik kollégám szerint bárkit megkérdezek a helyiek közül, biztosan kiderül róla, hogy Nagy Sándor volt az apja, és Teréz anya az anyja. Persze könnyű ezen poénkodni, ha mi nem is tudunk több híres embert kötni az országhoz...

Szabad időmben tehát spontán gyűjtögettem a benyomásokat, és eddig nagyon tetszik a város. A héten eszembe jutott, hogy pár évvel ezelőtt nagyon lelkesedtem Macedóniáért, mert egy diákszervezet rendezvényén kaptam róla prospektust gyönyörű képekkel és egy térképpel. Egy olyan ország, ami majdnem kör alakú, szépek a tájai, és napsugaras a zászlója - csak kellemes lehet, nem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése