2009. április 9., csütörtök

Tavasz

Szeretem a tavaszt, ilyenkor együtt ébredek és "virágzom" a természettel. Érdekes, hogy a szinte kimaradt tél után is ugyanúgy élem meg, mint szoktam. Ahogy egyre jobb idő lesz, én is egyre jobban érzem magam. Ilyenkor kezdek kevesebb húst és több zöldséget, gyümölcsöt enni, gyalogolni buszozás helyett, kultúrprogramokat keresni. A tavaszi fesztivál egyelőre kimaradt, de a Könyvfesztivál rendszeres látogatója vagyok, és a Francia filmnapokon sem idén fordulok meg először.

A jelenlegi információ alapján (ami egyébként nem változik olyan sűrűn, mint az én helyzetértékelésem) a jövő hét végéig még biztosan itthon leszek. Utána rejtély, mi vár rám. Kicsit olyan ez, mint amikor az ember felteszi magának a "Hogyan élnél, ha csak 6 hónap lenne hátra az életedből?" kérdést. A válasz természetesen: Carpe diem! Tehát igyekszem a rendelkezésemre álló időbe belezsúfolni mindent, amit csak lehet. A héten kaptuk meg a kultúrautalványokat, így van miből. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése